Saturday, December 6, 2008

Hari Lima : Sesi Bekerja

Pagi ini bermula dgn acara mengisi perut dgn buffet sarapan hotel.aku jemput tour guide berlima utk join skali.dah dorg buat baik kat aku,apa salahnya aku buat baik kat dorg kan.lagipun dorg dapat hantar aku je pagi ni.tak dapat nak lepak lama2 sbb dorg tuka train pagi.makanya lepas makan dorg anta aku kat institut teknologi bandung(ITB).saje je aku nak buat lawatan sambil belajar memandangkan college tu ada dalam list job aku.so kena jugak la berklik2 kat sana.aku bajet2 cam college biasa je la.tapi aku rase cam lagi cantik n hitech dari uia je.haha.tengah sebok2 aku berbaring atas rumput demi shot yang takmau kalah,tiba2 hadir dua gadis bercamera SLR merapatkan diri.makanya SLR menjadi topic starter lagi.bahagia!haha~rupa2nya dorg student photography kat salah satu uni kat bandung,datang situ utk buat assignment on landscape photog.lepas puas bergambar dan menikmati sebotol teh ais,sesi bercamwhoring diadakan.oh,sesi bertukar2 facebook jugak berlangsung.maka bertambahlah ikatan rakan maya aku.haha~seterusnya aku terus ke pusat teater utk menyambung kerja aku.teater jawa kat bandung ni pun kementerian kesenian kita nak sebok2.lepas memperkenalkan diri,aku pun mengambil position yang bajet best utk mendapatkan shot2 menarik.dalam ramai2 pelakon tu ade la sorg ni yang agak peramah.banyak jugak la bersembang dgn dia.tambahan pulak dia cute,maka tak rugi la letak gambar dia kat sini.haha.cam biasa la sebelum melangkah pulang,sesi bertukar2 facebook skali lagi diadakan.agaknya ni dah tuka tradition tuka2 nmber phone kot.haha :) lepas dah settle keje2 aku,baru la senang hati nak bershopping.oh.kerja aku tak abis lagi.malam ni aku kena bergegas balik sebab ada photog job yang perlu diselesaikan.sebelum ni aku tak penah bagitau pasal job ni pun.saje je konon2 nak bagi surprise.haha.snaprepublictudio goes global!yay :)

signed,
syahiransukardi
*Sesi Bekerja*


1 comment:

your love affair said...

hoh! rambut dah panjang! kau pakai cekak. mampus kau balik nanti mak kau halau (: yay best